5 september 2010

Flytt!

Flytten är avklarad. Lite småplock kvar men allt är i den nya lägenheten iaf. Det känns kanoners vill jag lova även om jag är så trött att jag nog skulle kunna sova i ett år.
Lägenheten är perfekt i alla avseenden som jag ser det. Bara det att det finns en vedspis och två (Ja ni läser rätt) kakelugnar. :)
Sov där i natt lite tomt utan kissemissen men den tiden kommer med, känns inte rätt emot han att ta han ifrån sin vän Bosse och området han känner och flytta honom till ett nytt ställe. Han får bo inkvarterad hos våra kära grannar fram tills vi kommer hem.


Astrid och Stina har passerat 3 kilo nu. De är så stora så :) Fick lite perspektiv på det härom dagen då det kom tvillingar till avdelningen som vi fick kika på som var 7 veckor för tidiga. Sååå små, ändå var de större än våra töser när de föddes. Men då först insåg jag att de har blivit stora. 

Nu är jag mäkta mör efter helgen ska nana mig lite..


/Elin

3 kommentarer:

  1. åh äntligen en uppdatering=) Har varit så orolig för att något gått snett när man har tittat på bloggen varje dag utan att det kommit någon uppdatering=)

    Rackarns, 3 kilos strecket passerat? Det va inte dåligt! Vilka töser ni har!=)

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra :) Jasså,bosse å smirinoff vänner? Hm de va otippat :) hoppas ni kommer hem snart. Saknar er <3 Madde

    SvaraRadera