1 juli 2010

26/7 Midsommardagen

 

Lättare dag, mer glädje och mer harmoni känns som om vi alla är lugnare även tösera.
Jag (Elin) börjar känna mig delaktg i det som händer. Inte så att jag inte fått innan utan jag har varit rädd att jag bara ska vara i vägen, eller förstöra något eller någon. Paniken finns kvar än men börjar sjukna undan. Börjar inse att jag faktiskt är mamma, tanken känns skrämmande och underbar allt i ett. Rädslan att något ska hända sjunker undan mer och mer. Jag börjar våga knyta 
an till de små på ett annat sätt.
 Personalen är helt underbara men vi inser att vi kommit mitt i semesterskifte så det känns ledsamt att de ska försvinna bytas ut. Tänk om vi inte kommer lika bra överens med de nya? Nu tror ju inte jag att det kommer att bli några problem men rädslan finns. Jag är glad att Sussie inte ska ha semester än, Gillar henne skarpt. Hon är en av tösernas kontaktperson vilket känns väldigt bra! 
Ta inte åt dig för mycket nu Sussie tror inte vi klarar av dig om du blir för mallig :) Töserna (mest Stina) har haft sång under nätterna nu utav Nina som nynnar på Kalle Moraeus - Underbart passande låt. 




'
(Bild från Karlstad tagen på tisdagen. På natten sen ville töserna ut så det är sista bilden på magen. :(
Japp mamma och pappa fick ta med en Big Mac från MCDonalds :) I bakgrunden har vi moster Anna)

Lite svårt att skriva ur minnet säkert många saker jag missar nu,
men uppdaterar om vi kommer på nytt. 




/Elin

3 kommentarer:

  1. Åh...vad underbart du skriver *love you all*

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera