16 juli 2010

16/7 Fredag va?


Var ett tag sedan man skrev något här, jag skyller på värmen.
Man orkar inte göra något till slut bara en sådan sak som att äta blir jobbig. Extra jobbig när man vet hur viktigt det är att äta när man mjölkar. Sedan vet man att man äter för dåligt och dricker för dåligt så då blir det en ond cirkel som sätter sig i huvudet. Jag får prestationsångest, töserna har vuxit (markant) och äter desto mer mat, vilket sätter press på mjölkningen. Vilket i sin tur gör det svårare! Ond cirkel som sagt.
Sen är jag nog inte på topp helt heller än, har ju fått medicin för urinvägsinfektionen (tar sista tabletten i kväll). Men tycker väl egentligen inte att det blivit så mycket bättre, men det kan man ju inte erkänna för personalen. :)
De hotar mig med akuten här, vet ni vad det skulle kosta? 350:- det är pengar jag inte har för att slänga ut på en sådan sak.Får prova mammas ordination på det mesta, hålla andan en kvart och se om det går över. 

Man blir helt dagvill här man vet inte vad det är för dag eller något iofs så spelar det ju ingen roll.

Tjejerna växer som sagt och blir starkare och starkare för varje dag som går. Är så otroligt stolt att man har sådana kämpar till döttrar. Men hoppas det inte blir samma visa när de är 15-16 år. :) 

Ikväll ska vi kanske till Syndabocken och äta LAGAD mat och kanske ta EN öl! 




/Elin


 

1 kommentar:

  1. Ha det så trevligt ikväll;) Det ska bli kul att få se er snart igen. *kram*

    SvaraRadera