1 juli 2010

Midsommarafton.

Jag fortsätter att skriva så får vi se när pappa Andreas kommer igång.
Hoppar lite i dagar men hoppas ni hänger med! 


Fredag 25/6 Midsommarafton 
Bjöd personalen på jordgubbar, populärt tror jag. Vi är så rörda båda två för det dom gör för våra töser och för oss. Jordgubbar för 10kr/litern från butiken här men heey det är tanken som räknas va? Vi kände att vi var tvugna att på något sätt försöka visa dem vår tacksamhet. De gör nu det vi inte kan nämligen ta hand om våra barn. Iaf jag (Elin) känner mig värdelös. Jag kan inte ta hand om mina barn. Vilken annan mamma kan bara gå och lägga sig eller försvinna ut och äta och andra ska ta hand om dem. Jag skäms, kan knappt se dem i ögonen. HEMSKT! De försöker att jag inte ska tänka så men det är inte lätt vill jag lova. Men än har det nog inte sjunkit in att jag numer är mamma. Ordet känns så främmande så långt borta. Skulle ju inte vara fören i september. Min tid att förbereda mig eller vår tid att förbereda oss kanske är rättare.
Det kommer att bli allvar även för oss. Och vi behövs! Fast sen. 

Lägger in en bild så ni kan tänka er vad smått det är. 


/Elin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar