5 juli 2010

5/7 Snabbt avklarad Måndag!


Bägge töserna har fått vara ute idag, hela 2,5 timmar. Plus tiden som vi satt i natt.
Allt gick så bra så, lugna och fina Stina bajsade på pappa IGEN! Det står 2-0 där nu. 2 gånger på pappa och ingen gång på mamma. De väljer sina offer med omsorg.

Dagen har knallat på snabbt (som vanligt) tycker dagarna springer iväg fort som den.
Ska försöka komma ner till butiken för att köpa tranbärsjuice, så jag kan pinka ut den dumma bacillusken jag tror mig ha. Sviter av urinvägsinfektionen som sitter i. Men stönig som man är vägrar man att kolla upp de. Ligger i släkten det där.
Annars har väl inget nytt hänt heller. De är stabila och så harmoniska där de ligger i sina fusklivmodrar. Inte alla som har möjlighet att se sina barn utvecklas så som vi får.
Känner jag mig utvald - JA! 





2 kommentarer:

  1. Stönig? Ligger i släkten? Va menar du????
    Se till att kolla upp detta så inte du hamnar på sjukhus om ett tag.
    Puss på dig och resten av er familj.

    SvaraRadera
  2. Ja jag gissar på att jag har det från båda hållen kanske. :) Jo men har nu druckit tranbärsjoxet får se om jag pissar mer då. Tänkte jag skulle kolla om någon kan kolla mitt HB imorgon. Skulle vara kul att veta.. :)
    Kram på familjen hemma...

    SvaraRadera