2 juli 2010

2/7 Bra kväll :)


Då va mamma och pappa kvällen avklarad. De bjöd på mat och sen satt vi och pratade länge.
Va jätteskönt, men jättejobbigt nu. Vet inte om jag vill att de åker imorgon, var 
så skönt och kändes så avslappnat att bara se dem. 
Nu är jag helt slut och funderar på att krypa till sängs, eller lägga sig och se på om det är någon film kanske. 

Dagen har varit jättebra för töserna, varit lugna och fina. :)
De växer så det knakar så vi ska ta en massa kort med systemkameran mamma och pappa har med. (Så får mamma kolla igenom de som blev bra och sålla ut så kanske det snart kommer upp bilder här på bloggen).
Fick även med filmkameran men vet inte om vi kommer att filma så mycket jag känner mig inte riktigt säker framför en sån, tycker man låter så jävla knäpp när man kollar på de sen. 

Har "ränt" som en skållad iller idag och varit ute mer än innan jag kom till uppsala så är helt slut.
Slappnat av när jag sett att mamma och pappa mår bra med. Kan vara en bidragande orsak tror jag med. 



/Elin

3 kommentarer:

  1. Tack för en underbar kväll ihop med er.
    Det var härligt att se er och de små.
    Ja i morgon åker vi hemåt igen, men nu lämnar vi dig inte ensam som förra gången, du har Andreas och de små - och vem vet - ni kanske inte är så många dagar efter?
    God natt mina hjärtan - sov gott.

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha mamma & pappa hos sig. Det är alltid en varm trygghet! <3
    Saknar er, och tycker ni kan komma till Karlstad nu! /Massa Kram!

    SvaraRadera
  3. Hanna - Ja det är obeskrivligt skönt!
    Vi kommer tids nog. :) Kram på sej!

    SvaraRadera