6 december 2011

"Happypants"

Underbart, ÄNTLIGEN! Har gjort något som jag inser att jag saknat och längtat efter! Målade uppe på berget idag! Så fruktansvärt kul det är, man ser skillnaden direkt det blir fräsch och snyggt direkt. :)
Men känner på mig att kroppen inte kommer att hålla med mig imorgon men det är en annan sak, bara på`et igen!
Jag vet inte vad som händer med mig när jag får dra på mig mina målarbrallor - "Happypants", men då mår jag bra!
Innan jag drog på mig brallsen idag var jag på riktigt kasst humör, begriper inte hur ett par hörlurar bara kan försvinna och sedan vara spårlöst försvunna. Men så fort jag fick på mig mina sketna bralls så spelade det inte längre någon roll :)
Ska hälla i mig en kopp kaffe och sedan hoppa in i duschen försöka att få ur en del av färgen ur håret ;)

Imorgon hoppas jag att jag ska få dra på mig mina "Happypants" igen och kladda runt lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar