26 januari 2012

Blä!

Usch mår verkligen inte bra, fryser så förbaskat. Detta trots att jag har långfillifjonger, raggsockar och tjocktröja på mig. Känns som jag har feber men enligt termometern har jag inte det. Hoppas bara att det ger med sig fort orkar inte må dåligt.

Sedan som ett brev på posten har bekymren jag varit på operation återkommit. Trots att läkarna återigen lovade mig att de skulle "försvinna" nåja det gick något mer än en månad iaf. Nej ska inte vara så negativ men måste få klaga lite med imellanåt.

KAFFE är min räddning!!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. sv : Det jag höll med Johanna om var att jag inte gillar namntatueringar med sitt egetnamn på.
    har man någons namn på kroppen som betyder nåt tycker jag det är en helt annan sak.
    Skulle själv kunna tänka mig att tatuera betydelsefulla människors namn på min kropp, dock inte mitt eget för det tycker jag inte är särskilt betydelsefullt.
    Sen hur andra tycker är inte min ensak och folk får tatuera in precis vad dom vill....

    SvaraRadera