14 augusti 2013

Är det så?!

Kan det verkligen va så?
Är det så, att den där äckliga hösten är här nu? Ni vet den där äckliga tiden innan den äckliga snön kommer.. Jaja, försök nu intala mej att hösten och (huga) vintern har sin charm.. Försök ni, de kommer ändå inte att funka! Iofs kan de va mysigt när man får krypa upp i soffan och tända ljus.. Men neej!
Hösten är försmaken, de blir kallare, mörkare för att sedan slå till och bli istid alltså vinter! Med sin äckliga snö! Kallt och halt ska de va nått att ha de? Nej usch och fy å bajs å allt negativt som finns!
Kan tyckas att jag går händelserna i förväg och ja de vet jag att jag gör men jag vet hur det är - har vart med förr ja!

Tror jag ska uppsöka min doktor till veckan och kolla upp mitt järnvärde igen! Känns som det kan va på sin plats nu.. Men ibland måste man få klaga lite med annars uppskattar man inte när det är bra.. Va mycket enklare livet för lilla Elin hade varit om växthuseffekten va lite snabbare och det var sommar året runt! Det hade varit gôttgôtt de!


[ta hand om det som betyder något]



- Posted using BlogPress from Sture ;)

Location:Högbyvägen,Lysvik,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar