6 mars 2013

Jag blir så arg!

Höll på att göra världens vurpa förut tack vare att någon idiot ställt dammsugaren urbota dumt mitt på köksgolvet! Snubbla på slangen och fick göra vad som i min lilla värld måste sett ut som ett oerhört graciöst antilophopp (läs- en stelopererad noshörning) för att inte ramla. Men ramla gjorde jag inte men landade med hålfoten på kontakten. Tror nästan det är berättigat att amputera hela mitt högra ben nu. Satanihelvete och fan i London vad ont det gjorde och gör! Ska allt ta och läxa upp den däringa idioten imorgon så kan man ju inte ställa en dammsugare heller! (Pappa får vatten på sin kvarn nu - han klagar också på hur blockmongot ställer dammsugarn vind för våg) Skickade till mamma för att få lite empati och några tröstande ord men inget svar, kanske lika bra hennes svar på allt som gör ont är - håll andan en kvart så går det över. ;)



Här har ni en bild på idioten/blockmongot/sjöhäxa som ska få sig en rejäl avhyvling imorgon! Egentligen borde hon få ett straff - en dörving så tänderna exicerar i käften eller något liknande! Har ni tips på lämpligt straff meddela mig gärna det!

- Posted using BlogPress from Sture ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar