26 mars 2013

Ok jag erkänner, jag har problem!



Börjar lite smått inse att jag kanske kan ha ett litet problem.. Mina kaffemuggar tar stor plats i skåpet nu. Var i Karlstad i söndags och Ida "tvingade" mig att köpa två nya..

Men om vi ska vara riktigt ärliga - vem behöver så många dricksglas som jag har? Kanske skulle rensa bort några av dem ist? Ett tag hade jag en regel att lika många nya som flyttade in skulle rensas undan, men de funkade inte. Fick lite smått panik, kopparna är viktiga för mig. Kan ta upp till 3 minuter och välja vilken jag ska ha.. Men alla är fina på sitt sätt eller hänger ihop med någon/något speciellt.

Döm mig inte nu, jag har aldrig påstått att jag skulle vara normal..




Snart torsdag!!!<3 nbsp="" p="">
[ta hand om det som betyder något]

- Posted using BlogPress from Sture ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar