19 november 2013

Long time no see

Kanske ska försöka mig på att ta upp bloggen igen. Inte för att det händer så jättemycket roligt (skrytvänligt) eller intressant utan mest för att ventilera mig lite.

Är trött igen, hoppas det vänder snart kan vara så enkelt att "Winter is coming" tycker inte nått vidare om vintern. Detta beror på flera olika saker inte bara att det är kallt och äckligt utan mer personliga saker.

Har även ganska nyligen fått besked om en sjukdom jag har som jag håller på att bearbeta för mig själv än. När jag känner mig riktigt redo kommer jag tala om här vad det är och vad de innebär men i nuläget håller jag de lite mer hemligt. Inget som är farligt dock så ni behöver inte vara oroliga så. Äter tack vare denna skiten penicillin nu en redig långkörare på 40 dagar. Är inne på dag 6 nu. Magen är helt i uppror och nära att säga upp sig, allt jag stoppar i käften smakar järn. ALLT!! Nu börjar tillåmed kaffet smaka skit. Bla bla bla bla nu har väl hälften av er redan slutat att läsa, och ist funderar på om ni låste dörren eller om plattan är avstängd. Så tänker inte klaga mer, utan slänger istället in en positiv grej mitt i allt elände. Om jag inte går ner i vikt nu kommer jag aldrig att gå ner.. Har faktiskt börjat röra på mig (ja upp på bordet och rita ett kors i taket). Känner väl ingen större skillnad än men hoppas de kommer. Börjar att gå lättare och lättare iaf.

Nu massa måsten innan kudden skall nanas.

[ta hand om det som betyder något]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar