14 oktober 2010

Morgon?

Kan man säga godmorgon till någon mitt i självaste natten? 
När övergår natt till morgon? För min egen del tycker jag det är en tolkningsfråga, mycket beroende av hur mycket man orkat sova. Just sömn har nu sen vi kom i familjerum förvandlats till den största lyxen jag vet. Är väl tuffast i början antar jag innan kroppen vant sig. Sen känns det surt med när man sitter och "vakar" om det är helt lugnt, så man egentligen hade kunnat sova. Men lätt att vara efterklok som han sade. 
Idag ska vi åka hem till Ljuvliga Lysvik på permis, om nu bilen startar vill säga. Nu ska jag kila ut och se om det regnar och sedan ta en titt på insidan ögonlocken fram tills nästa mål mat.

Ni som reagerat på att layouten återigen är ändrad (ni som inte ser det så har jag bytt färg på texten igen). Detta för att göra det lättare att läsa för alla. Säg till om det inte syns bra!


/Elin 

2 kommentarer:

  1. Jo men kl 5 är tidigt på morgonen! Så godmorgon på dig med! ;) Hehe.....
    Freddan går upp vid den tiden varje morgon han! :S
    Ha det jätte mysigt hemma i Lysvik!!! <3

    Ps; Texten syns mycket bra! ;)

    Massa Kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Hoppas Ni får en trevli tripp till hjärtat av Fryken om nu bilen startar. Hälsa morfar och mormor. kramen till Er och kör vackert.

    SvaraRadera