8 oktober 2010

Morgonstund har guld i mund!!!


Godmorgon, eller något liknande!
Måste säga att jag älskar mina barn över allt annat på jorden men när de skriker sig igenom en hel natt är de ganska billiga. När man sedan plockar upp dem för att trösta och möts av de vackraste blå ögonen i världen inser man att det faktiskt är värt det. (Ni som känner mig vet hur högt jag värdesätter att få sova)
Har nu varit vaken sedan klockan 05.00 okey ska vara ärlig sov en liiten sväng mellan halv 8 och 8.  :P
Har sedan kl 5 hunnit och hinka i mig 5 koppar kaffe. :) Så tycker ni att jag svamlar är det orsaken. 


Nu väntar jag bara på att Andreas ska slå upp de blå och doktorn ska komma in en sväng sedan vill jag åka HEM! :)
Tösera redo för promenix :) 

2 kommentarer:

  1. Looovely! Då vet jag vad jag har att de fram emot!!!! *pust* ....
    Ska lägga mig nu o sova till Mars, så har jag reserver att ta av sen kanske!? ;-) Haha!
    Vad fiiiiina dom är flickorna! <3

    Massa Kram till er!!!!

    SvaraRadera
  2. Tänkt på att kaffe påverkar små magar alldeles för starkt ---> skrikande...

    SvaraRadera