31 december 2010

2010


Trodde detta inlägg skulle vara busenkelt att skriva. Men icke det har tagit mig 20 minuter bara att komma hit, har skrivit och raderat och sedan börjat om igen. Det är så mycket tankar så många känslor som liksom svämmar över, jag vill bara få ur mig det. Men risken finns att ni inte kommer att läsa mer då. Så jag håller igen.
Kan ju säga som så att 2010 kommer gå till historien som det lyckligaste året i mitt liv. Men också som det svåraste och jävligaste.

Gott nytt år mina vänner! 

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på er med!
    2011 blir ett kanonår=)

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Finaste mamma Elin! =)
    Vi får ta en update nästa gång du är ner till storstan!
    Massa Kram till er & god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt o tack för SMS! Blev glad! Kan SMS:s flickornas storlke också? Allteftersom de växer... Jag httar så mycke roligt men kan aldrig köpa!!! Kram och puss och ALLT

    SvaraRadera