7 januari 2011

Härmar alla andra!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev mamma! 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nope, varför lova något bara för att det börjar ett nytt år! DUMT! 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag :) Sen var det en hel drös med andra med som man lärt känna på sjukhuset, ingen nämd ingen glömd.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja! <3

5. Vilka länder besökte du? Huddinge och GBG räknas de? 

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Vara hemma! 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj det är så många datum, dagen jag gjorde gravtest.Dagen jag blev skickad till Uppsala. När jag fick komma tillbaka flickornas födelse Huddinge, Östra GBG, CSK, Hemgång. Ja listan kan göras lång.

8. Vad var din största framgång 2010? Töserna såklart, sedan operationen i ljumsken! 


9. Största misstaget? Det är säkert många det! 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej det kan man väl inte säga. Höll på att stryka med under förlossningen räknas det? 

11. Bästa köpet? Hur ska jag komma ihåg sånt?

12. Vad spenderade du mest pengar på? Töserna!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jo da! 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Underbart med Kalle Moraeus.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? .... Måste jag svara? 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ältat saker jag ändå inte kunnat ändra.

18. Hur tillbringar du julen? Myspys med föräldrar syster och G-morfar! :) 

19. Blev du kär i år? Njej

20. Favoritprogram på TV? True blood.

21. Bästa boken du läste i år? Vart några stycken.

22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? De kommer jag inte ihåg.

25. Något du önskade dig men inte fick? Samma där!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt säkert mat hos modern fadern och den heliga lillasystern.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Gravid först och främst sedan bosatt på sjukhus, behöver jag säga det? .... Slashas!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? ...

31. Vem saknade du? De mina!

32. De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara som vi träffade under sjukhusperioden!

33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra. TÖSERNA!

34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. Sjukhus.

35. Är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett? Meningen med livet? Återigen töserna!

36. Vilka personer har du kysst under detta år? A

37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell? Familj och vänner!

38. Vilka bloggar har du följt under detta år? Denna ;) 

39. Har du träffat någon kändis under året? Nja är dåligt med det tror jag!

40. Årets favorit plagg? Mjukisar!

41. Har du jobbat under årets gång? Mmm!

42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2010? Uppsala, Huddinge, Östra GBG, CSK!

43. Ett favorit minne från 2010 som du kommer bära med dig. 23/6

44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? Ja

45. Människor som betytt mycket. De mina!

46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen. Ohhh ja!

47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? YES

48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? Ingen aning!

49. Årets favorit sak? ....

50. Beskriv detta år med 1 ord. Händelserikt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar