19 januari 2011

Ok såhär är det!


Måste erkänna att jag är lite ledsen faktiskt.
Förut när jag publicerade inlägget innan så gick jag ut på facebook och skulle länka till det.
Då fick jag fram en ruta :
(klicka för större bild)

Vad är detta? Vem har "flaggat" min blogg som olämplig eller stötande?
Under tiden som det tagit att skriva detta har ledsenheten gått över till att jag är förbannad.
Varför finns det alltid personer som tycker det är kul att förstöra?
Kanske lika bra att lägga ner då, om nu bloggen är stötande...

Skulle personen som gjort denna "flaggnig" eller anmälan kunna stå för att det var den?
Kan jag få en kommentar på bloggen med förklaring?! Antagligen inte!

Hej då! 

3 kommentarer:

  1. Nämen, ta det inte så! Måste väl vara nån som tryckt fel på fel knapp! Du o dina töser ä det goaste man kan läsa om nu för tia! Glöm det där där! SNABBT! Fortsätt som du har gjort hittills! <Det är så bra så. Kram till er alla 4.

    SvaraRadera
  2. Kan det vara ditt blogginlägg ang vargjakten? I så fall är det väl nån varg-kramare som inte gillar din åsikt. Skit i dom bara

    SvaraRadera
  3. Men va bliiiir det !!???? :-O
    Det finns idioter överallt! Men det låter ju som två rätt rimliga förklaringar båda två tidigare skribenter ova här säger.. Antingen att någon tryckt fel! (?) Eller som Mia säger - Någon varg-kramare som blivit upprörd! ;) Haha! NEJ ELIN inte sluta blogga! Jag vill hålla koll på dig o tjejerna! <3
    *Aj löv yo iallafall!* :D
    KRAAAAM till er!

    SvaraRadera