24 januari 2011

Måndag!


Maria gick lös med saxen igår och idag ska jag försöka göra det rättvisa genom att färga det.
Sitter i detta nu med hårfärg i utväxt. Hoppas det blir så bra som jag vill att det ska bli. Annars blir det nog ett besök på Karisma imorgon :) 

Har pratat med försäkringskassan idag och det visade sig att jag gett dem fel uppgifter så ska skicka in lite papper och få en ny uträkning på hur mycket jag ska ha varje månad.
60.000 skillnad blev det när jag gjorde rätt. Inte helt fel de. Men hoppas på att man kan få retroaktivt för de månader som gått. Är ju ändå sedan i juni, och innan det var jag ju sjukskriven så blir en liten hacka om det skulle vara så - hoppas går ju! Annars får jag vara glad att jag får "rätt" summa från och med nu. Funkar bra det med.

Annars då?
Nja inte mycket alls.. Mår skit av medicinen jag äter, har en ständig metallsmak i munnen allt smakar likadant *tumme ner* Men verkar som "bekymren" inte gillar det och är på väg bort. Det är ju bra iaf! 




Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
Bertrand Russell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar