9 mars 2011

Din satans.....


OBS! Detta inlägg är enbart skrivet till den Fi**an som stal min telefon, övriga läsare ombedes att omedelbart lämna denna sida! Skulle ni trotsa mina uppmaningar ber jag er att inte kommentera mitt språk mitt ordval eller mina känslor. Ni är varnade! 






Du din ohedeliga lilla parasit som natten den 6/3 stal min telefon,
jag hoppas du straffas av dålig karma.  Att någon form av rättvisa kommer ut av detta, tyvärr kommer jag väl antagligen aldrig få reda på det. Gav dig chansen att komma fram som "hittare" av min telefon men eftersom jag vet att du ringt ett 40tals samtal till samma nummer. Ja jag vet vilket nummer med.

Jag skulle vilja träffa på dig i en mörk gränd. Visst jag kanske inte är så stor eller biffig men du har aldrig sett mig arg - jag skulle göra kaos med dig.

Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så kränkt i hela mitt liv. Jag hoppas du är stolt över dig själv, och jag hoppas dina föräldrar vet vilket avskum de har uppfostrat. 

På telefonen du stal hade jag bilder på mina barn, bilder jag inte ens visat för mina bästa kompisar.
Bilder som bara är för mig och för mina barn. Telefoner nu för tiden är inte bara telefoner utan hela mitt liv finns där. Du vet garanterat vem jag är, vart jag bor, hur jag ser ut och när jag ska ha min mens!
Medans jag inte vet ett skit om vem du är. 

Du stal inte bara min telefon du stal även en stor del av mitt liv. (Sucka du - det är ju bara en telefon)
Men med tanke på allt som finns där så är det inte så lätt.
Kan med handen på hjärtat säga att jag inte sover gott på nätterna.

Jag har gått till polisen och du är anmäld, men om du nu skulle ändra dig mot all förmodan så kan jag skaka fram 1000:- till dig. Och om telefonen är hel och utan skador drar jag även tillbaka anmälan!
Ta erbjudandet för helvete, en telefon som är spärrad för utgående samtal och vars (ID-nummer) finns i polisens register är inte så värdefull för dig! 

Med största avsky / Elin



1 kommentar:

  1. Den som blivit nerringd 40 gånger bör väl veta vem det är som ringt? Om inte den vill säga, anmäl denne också då, på nåt sätt lär det väl gå att få tag på mobilen!

    // Elin P

    SvaraRadera