23 mars 2011

Ett år sedan!


Såhär såg jag ut för ett år sedan, tänk vad fort det går! 
Var i vecka 13 här intet ont anande om hur allt skulle bli.
Hur fort allt skulle komma att förändras!
Att jag inte skulle få tiden jag ville ha och behövde. Inte fick mina fina svart/vita bilder
 på min mage som jag ville ha. Jag måste erkänna att jag varit arg och bitter. Jag saknade min mage mycket, känslan av att veta att något växer inuti en och lever tack vare en annan, det är stort.
Har också varit avundsjuk på gravida människor runt mig, när de "gått" förbi vecka 25 har jag fnyst. Inte för att jag velat att de skulle få förtidigt utan för att de fick nått jag missat, blev fråntagen! 

Men skulle heller inte byta det mot något annat för hade jag inte gått igenom det jag gjort hade jag inte varit den jag är idag. Hade inte vetat att man klarar mer än man tror när man väl måste.
Men för att vara stark måste man ibland tillåta sig att vara svag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar