21 mars 2011

I väntans tider!


Den som väntar på något gott väntar alltid för länge, eller hur var det nu igen? 
Nej allvarligt skämtat, jag väntar på att min nya telefon ska komma. Några dagar sedan jag beställde den men vill gärna ha lappen imorgon så jag kan få hem han.
Men måste erkänna att det varit skönt att inte ha någon med, man är så mycket friare. Så jag känner det iaf, innan var man ju tvungen att ha med den överallt även när man skulle på toa måste ju kolla aftonbladet under tiden man sitter och egentligen inte gör ett skit! (haha litet roligt skämt alá Elin) 
Det har funnits stunder sen den försvann som jag saknat den enormt mycket med, när flickorna  gör något man gärna skulle velat ha kort på eller en filmsnutt.
På det stora hela känns det skönt ändå, man kanske har lärt sig nu att man inte behöver den jämt?
Fast varför chansa? ;)

Nu blir det duschen och sedan är det natten! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar