25 november 2010

25 november


Ber om ursäkt för kass uppdatering! Men har haft annat för mig skulle man kanske kunna säga! 
Är förkyld så det förslår och har smittat ner mina små. :(
Känns fruktansvärt måste jag erkänna. Men hoppas att det blir bättre för dom snart. Astrid verkar det som det redan är bättre medans Stina är väldigt tät i näsan. Men det verkar inte som det är allt för jobbigt för dem. 

De är så stora tjejerna nu! 5250g och 5240g snart dags att gå upp en storlek till på blöjorna. :)
Det är inget problem alls då vi har Morfar Kjell "Libero" Jonsson!
Våran alldeles egna blöjsmugglare. Han har nämligen skaffat sig "blöjkort" i Norge. Så han köper 2 paket Libero för 12,50 NOK!
Det att jämnföras med 109 SEK! 
Min pappa är allt bra han! :)


2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Uberbra!! Då "lånar" jag moffa Kjell jag med sen!! :D Låter ju jätte ekonomiskt!! Haha!! Va helt Uuuunderbara dom är småtjejorna!! hihi. Såg bilder som Andreas hade lagt upp på fejjan! O va STORA DOM BLIR!! Jisses!? Det går fort tycker jag! :)
    Jag hoppas jag får en lucka i vardagen snart så jag kan komma o tjusa bäääbis!! <3

    Massa Massa krya-på-er-kramar!

    SvaraRadera