10 november 2010

Han är hemma!

I skrivande stund sitter mitt hjärta på golvet och tvättar av sig efter en tur på lådan! (Som han hitta direkt)
Han verkar nöjd med att vara HEMMA, han sov hos mig inatt la mig i soffan så mysigt att ha någon att mysa med. 

Han har varit inne och kikat på flickorna, det går bra så länge de inte rör sig eller låter något!
Men skönt att han är "rädd" och lite försiktig, Vi har dörren till flickorna stängda men ska väl försöka öppna upp och hålla kollen på han. Jag har ingen som helst aning om hur man gör. Jag gör säkert alla fel i världen men tror mer och mer på att det kommer funka.
Förut var det mer önsketänk men nu så!

Han blir presenterad för lite andra nya saker, igår försökte han krypa in under vedspisen genom lådan som finns längst ner. Han blev stoppad... Tvättmaskinen var lite läskigt vi hade ju gemensam tvättstuga där vi bodde förut.. Diskmaskinen var också lite läskig först men tror han är lite skakig efter bilresan hit igår. Han smet ut ur "kattväskan", sedan kan jag förstå om han är lite skrajsen för bilresor. Sist det hände kom han hem 2 kulor fattigare!
Nu ska jag och rompetrollet hämta kaffe :)

Ta hand om det som betyder något!

Föresten: DET SNÖAR!! :( Går inte ut fören skiten är borta i vår!!

1 kommentar:

  1. "Ja se det snöar Ja se det snöar det var väl roligt HURRAAAA.. Nu är det vinter, nu är det vinter, som vi har önskat HURRAAAA.."

    Hihihihi..... ; )

    Äääälin - Snart kommer jag till Lysvik, då är det pulka backen som gäller!!! hihi

    By the way - Är det Andreas du pratar om i inlägget? Eller har ni skaffat katt el hund el nått!? Hahaha....

    Kram! <3

    SvaraRadera