9 november 2010

Kissekatten!




Idag är ingen vanlig dag! 
Dagen jag har längtat efter är äntligen här! Ni kanske tycker det är löjligt men det ger jag blanka fan i!
Idag flyttar Smirnoff hem till sin nya familj! :)
Han har under sjukhustiden varit inackorderad hos mina grannar borta på Sjöviksvägen!
Men idag ska det köpas blommor och hämta hem honom.
Hoppas och tror att allt kommer att gå bra. Gör det inte det då får jag ta det då!
Så snälla inga kommentarer om hur kass jag är som ens bryr mig om en katt när jag har två små barn. (Känner mig redan värdelös som det är så ni behöver inte.)
Funkar det så funkar det och alla är lyckliga!
Det som är det viktigaste va?
Sen har jag en backup plan om det inte skulle göra det så ni behöver inte vara oroliga!

Idag kommer även sjuksköterskan från hemvården hit och ska väga de små.
Sanningens ögonblick tror nämligen att vi har två klumpar över 5 kilo nu! :)
På torsdag kommer Morfar <3

Ta hand om det som betyder något!

2 kommentarer:

  1. Klart det kommer att gå bra och gör det inte det så har ni ju i alla fall provat.Ni har gett katten en chans.
    Ja nu är dom nog över 5 kg dom små (?) och jag längtar så efter dom men vågar inte ännu....

    SvaraRadera
  2. Man bestämmer inte över katter, han väljer själv. Är dock säker på att om han väljer att inte stanna så är det för att han vill dig väl, han älskar dig så mycket så att han bortser från sitt eget välbefinnande och istället tänker på allt besvär han skulle kunna orsaka er. Såna missförstånd finns. Och du Elin, du som betyder så mycket för så många andra, försök att själv värdesätta dig också! Var realistisk och tyck om dej för fan!

    SvaraRadera