28 november 2010

Svammel!


Sitter och lyssnar på Körbergs nya album. Hans första studio album på 22år. Än så länge är jag nöjd :)
Men önskar mig skivan i julklapp så ni vet! ;)
Följ länken för att lyssna på spotify! 


1:a advent idag med, fått upp lite stakar i fönstren men är långt ifrån nöjd. Men men så är det väl första julen i ny lya. Får se om man kan shoppa loss i mellandagarna då det brukar va rea på sånt.  

Är ju inte så mycket för detta med jul. Kommer säkert bli en annan sak nu när man har barn. För deras skull liksom. 
Vad ska man köpa till de små deras första jul? Några leksaker är ju inte aktuellt än, någon mer symbolisk gåva?
Jag har ingen aning alls. Får se vad det bliver. 

Förkyld till tusen med, har varit över en vecka nu :( De vill inte släppa heller. Nu går de väl ok men på morgonen  är det inte roligt varför ska det va så? På kvällen är det ganska bra så man tror att det börjar ge med sig men så vaknar man på morgonen och tror att halsen är helt slut känns ungefär som att svälja 5 meter taggtråd. (Inte för att jag någonsin gjort detta men kan tänka mig att det är så det känns) 
Tacka Gud för alvedon och ibumetin!
[ta hand om det som betyder något]

1 kommentar:

  1. Nej men fy.. Är du fortfarande förkyld din stackare! =( Mitt hetaste tipps för halsont är "Zynx" halstabl. Dom är guld!!!! Bedövar allt!! =)

    Men visst är det la mysigt med Advent & Jul Ääälin!! ;) myyyyyyys!!!! <3

    Och visst, jag tror definitivt att det blir bara ännu mer och bättre när man själv har barn! =)

    SvaraRadera