1 februari 2011


Åhh vad skönt det var att träffa mina prinsessor :)
Tycker de verkar ha växt så otroligt mycket, men är nog bara att jag inte sett dem på nån dag.
Astrid har börjat joxa runt med tungan i munnen hon ser inte klok ut, ja ni kan ju se filmen här för något inlägg sedan. Och Stina har i sin tur börjat skrika, ja hon skriker rätt ut. Men inte för att hon är ledsen utan mer för att få uppmärksamhet tror jag :)
Funkar det? Nja inget vidare skulle jag tro att hon tycker.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan ta och knyta mig. 



"’Ja, tiden går och man börjar bli gammal’, sa Pippi. 
’Fram på höstkanten fyller jag tio år, och då har man väl sett sina bästa dar.’"
Pippi Långstrump går ombord

1 kommentar:

  1. Utvecklingen på dom små går ju så himla fort den första tiden sägs det! Måste ju se dom små snart innan det är dags för examen, studenten o allt vad som komma skall! Hahaha..
    Hoppas ni kryat på er nu!
    Kram Kram!

    SvaraRadera