9 februari 2011

Smärta med positivt resultat!


Är så otroligt nöjd ska ni veta, men att tatuera ryggraden är inget jag direkt kan rekomendera. Ont som bara den stundvis, men resultatet är jag nöjd med. :)
Kommer att lägga ut ett kort så fort det läkt något mer.
Men kan säga som så att det finns ingen på jorden med en likadan tatuering.

Idag ska jag försöka att inte fastna med Desperate Housewives.
OK inte fastna för länge iaf ;) Har varit produktiv nu på förmiddagen så jag kan tycka att det är ok med ett avsnitt till ;) Det är jag värd! 

[ta hand om det som betyder något]

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Höll på att skratta mig harmynt när jag läste din kommentar! ;D *asg* Jaaaa Elin - Det ÄR beroende framkallande!! JAG SA JU DET!! Bättre du hade lyssnat på din vise vän, och börjar titta för länge sen - Då hade du varit igenom det nu! Hahahaa.. ;P Men visst ärrä bra!?? Oj oj oj... Jag har fortfarande prog på boxarna som jag inte sett! Får ladda upp för det snart känner jag!

    Pöss!!

    SvaraRadera