6 februari 2011

Söndag igen!


Nu kommer det äntligen ett inlägg igen - som ni har väntat eller hur ;) 

Har två små förkylda små här. Stina hostar som aldrig förr, låter inget vidare. Men sålänge hon ingen feber har så får det gå. Astrid låter mer täppt och hostar mellanåt.

Idag har vi varit på promenad till L8 på fika, där träffa vi även på M, E och deras lilla F. Vad fort de växer! Börjar känna lite panik om jag ska vara ärlig. Att jag ska hajja till en dag när det gått nått år och fundera på vad som hände. M sa det också att man får passa på att njuta. Men längtar allt med till de blir lite större. Som när de börjar krypa/gå och prata. Det kommer vara en så underbar tid. Sen inte att förglömma när de kan äta själva, man bara kan stoppa till dem flaskan och resten fixar de själva!

Nu på kvällskvisten har Stina fått sig ett bad. Inte så värstans populärt men så går det när man sätter igång med spying. Hon spydde bara upp massa slem och bra var det så det kom ut. Men tror inte Moster Anna uppskattade det lika mycket! Hon hade nämligen lilla Stina i knät när det kom upp. :) Grattis Anna nu är du moster på riktigt.

Nu funderar jag allt på om man skulle slänga på en film eller om man skulle ta ett avsnitt Desperate!
Hmm får klura lite på det!


Obesvarad kärlek är som en fråga utan svar...
Italienskt ordspråk





1 kommentar:

  1. Ja! Jag längtar på nya inlägg varje dag jag! =) haha! Usch då, ingen höjdare att ni är förkylda! Krya på er! Massa Kram! <3

    SvaraRadera