24 juli 2013

Börjar komma iordning!

Sakta men säkert börjar kartongerna bli tomma, de ser värre ut än det är, tomkartonger överallt! ;)

Huset städade vi igår, bara källaren kvar för mej att ta idag! Känns konstigt och väldigt vemodigt, flyttade in där förra året med förhoppningar om att det skulle vara mitt en vacker dag.. Men glad att jag vågade testa! Hagaberg kommer alltid att vara mitt i min värld ;) Smirnoff flyttade ner i går kväll, han VILL UT! Men det får vänta lite så han har någon aning om vart han faktiskt bor!

En sak som jag verkligen gillar med nya lyan:


Kolla!!! MINA MUGGAR HAR EN HELT EGET SKÅP!! ;) Möblerar jag om lite kan jag faktiskt köpa fler med ;) Mohahahaha!

[ta hand om det som betyder något]


- Posted using BlogPress from Sture ;)

Location:Högbyvägen,Lysvik,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar