29 juli 2013

Till min älskade!

Saknaden är enorm! Att man kan sakna som jag gör just nu är smärtsamt, ingen människa ska behöva genomlida något dylikt!
Vi slets ifrån varandra trots att kärleken var stark och så sann den bara kan vara mellan två älskande! Vi fick några månader tillsammans och jag ska aldrig glömma alla stunder du gav mig! Men nu är det tyvärr över och aldrig mer kommer vi att ses. Låter kanske hårt men så måste det bli, att se dig med en annan skulle krossa mig totalt.. Kan inget annat göra än att gå vidare, med tårar i ögonen fast med väldigt rena händer säger jag nu farväl till dig Ragnar!

Ragnar du vackre och trogna diskmaskin må lyckan stå dig evigt bi..

Kan också meddela att jag idag hållit mitt lilla löfte och haft ett grönt linne ;) Mer grönt förväntas bäras imorgon dock i en klarare mer skrikig nyans! Så ni som inte vill se en vandrande gurka håll er ifrån Lysvik! Kan börja ha klädesrapportering på kvällen innan för att förhindra personer från chock eller avsky...



[ta hand om det som betyder något]



- Posted using BlogPress from Sture ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar