27 juli 2013

Hör nu på go vänner...

... så ska jag för er berätta!!
(Skyller detta utlägg på att barnen gillar Emil i Lönneberga)

Åter till saken, det jag vill berätta för er kan komma som en smärre chock för vissa andra kanske inte ens höjer på ögonbrynen och ni som känner mej bra kommer bara tänka att det visste jag redan! Så alltså såhär är det - jag fullkomligt ÄLSKAR starka klara färger! Ja, jo det är sant.. Är värre än barn när det kommer till att dras till starka färger. Det ska helst va grön 😍 men färger som orange och turkos är också väldiga favoriter.. Hur ger sig detta fenomen till känna kan ni då undra? Ja först och främst så syns detta på mina val av nagellack :)






Men det stoppar inte bara där, om man tar en titt in i min garderob finns det en massa roliga färger (som jag faktiskt är lite för feg att använda) önskar att jag var lite tuffare och vågade använda mina gröna och gula tröjor.. Det kan jag faktiskt göra till mitt mettisömmernlöfte till er, jag ska ta mina färgstarka kläder ur garderoben och ut till en gata nära dig! Tro mig du kommer inte att missa mig ;)

[ta hand om det som betyder något]


- Posted using BlogPress from Sture ;)

Location:Högbyvägen,Lysvik,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar