31 juli 2013

Lysviks snyggaste!

Mormor vann en gång en tävling på Liseberg. Lisebergs snyggaste ben, något sådant kommer jag aldrig att vinna det vet jag men utnämner numer mig själv till stolt innehavare av Lysviks snyggaste träskor! Ingen dålig utmärkelse det heller! Hade jag nu blivit intervjuad i radio hade jag fått frågan hur det känns. Svaret hade varit: - Jag och mina fötter känner sig hedrade över denna fina utmärkelse och kommer försöka sträva efter världsfred och att lösa problemen med världshungern under tiden vi har vår utmärkelse! Ni är alla välkomna att glo på mina fötter men jag ber er redan nu att om ni vill ta ett kort fråga oss först.. Kan bli jobbigt med alla paparazzifotografer som ligger och trycker i buskarna! Tack på förhand, Mvh, Träskorna, fötterna och Elin




[ta hand om det som betyder något]


- Posted using BlogPress from Sture ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar