14 januari 2013

Alla dessa val!

Då var den stora frågan - städa, plugga eller se klart på The Hobbit?
Vi kör uteslutningsmetoden på de tror ja. Kan inte städa ordentligt för dammsugaren är hos syrran. Så städningen går bort. Plugga, ja det skulle jag ju kunna göra men då kanske jag glömmer bort vad som hänt i filmen, så bäst vore ju om jag såg klart filmen och sen pluggade ikväll när töserna sover igen..
Ja men så gör vi ;)

Varför måste det vara så förbaskat kallt för? Snoret fryser ju för tusan redan innan de kommit ut ur näsan! Hatar kylan och kom nu inte och säg att jag klär mig för dåligt (det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder). Det stämmer icke!
Nu kurar jag ihop under filten och ser klart filmen..


[ta hand om det som betyder något <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar