15 januari 2013

Gnäller av mig lite!

Inser att detta inlägg kommer sticka många i ögonen. Men skriver ändå det är ju trots allt min blogg!

Jag har under en tid gått ner en del i vikt, kul kan tyckas! Ja, jag har inte klagat förns nu då. Det verkar inte som jag slutar gå ner! Har XS på byxor nu men de börjar hänga med! Och så platt mage som jag har nu (trots kejsarsnitt) har jag aldrig haft. Så beach 2013 känns ju ok iaf om det kunde stanna!



Visst det är lite stretch i byxera men så ska det inte va.. Hoppas de rättar till sig (stannar gärna där jag är på ett ungefär) när järnvärdet är bra igen. Iofs så finns det lite kvar att ta av på magen.

[ta hand om det som betyder något]

- Posted using BlogPress from Sture ;)

Location:Kyrkbyvägen,Lysvik,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar