2 januari 2013

Hur coolt är inte detta då?

Bara för att det var coolt att sitta vid en "riktig" dator igen så får ni ett inlägg till. Har haft min lilla Bertil utlånad till syrran då jag köpte mig en "padda" (iPad för er som inte hänger med) men sen så tröttnade hon på Bertil och köpte sig en ny så Bertil har blivit lite bortglömd. Varför kan jag inse då han är segare än knäck och dummare än tåget... Satt och skrev för skolan förut och efter en timma utan några missöden beslöt sig Bertil för att dö lite granna. Varvid allt jag skrivit försvann - ja mina kloka vänner man ska spara lite emellanåt men är man van med padda som autosparar så tänker man inte så. Jag vart inte särskilt glad på Bertil och övervägde att testa hur lång man kan kasta honom som en frisbee från balkongen. Men lugnade mig dock fast lite frestad är jag att testa.

Har inte fått någon frivillig till att se filmen med mig heller än, så det lutar åt att det blir den stora, starka och modiga ..... *trumvirvel* tadadadaa   KATTEN Smirnoff... Ja eller, han kan väl skydda mig mot hemska mördare och fula monster? Hmm varför skaffa jag katt och inte en "mördar" hund som pappsen kallar dom?Iofs den hade kunnat vara minst lika feg som kissemissen eller som han kallas av Astrid och Stina Katten Jaoou. Nej det får nog bli en komedi att somna till ikväll med säkrast så...

[ta hand om det som betyder något]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar