8 januari 2013

Så dutti så :)

Klocka är inte 12 än och jag har gjort mer än jag egentligen skulle :) Härligt med energi, vet vart ifrån den kommer och inte är det sömn.. Somna inte fören halv 4 inatt :O Och vaknade strax efter 6, då hade inte den däringa underbara Elin fixat nått kaffe. Men hon hade laddat kokarn så det var bara att trycka på. Nu ska ni ta det lite lugnt inte har jag varit uppe sen 6 inte, ohh nej da. Gick allt och la mig igen och gick inte upp innan 10.
Men nu har jag anmält mig till nya kurser för skolan. Fick beröm utav min kontaktperson på skolan, jag har tydligen redan läst 450p vilket för den tiden jag läst är mer än heltid. :)  Så anmälde mig till 4 nya kurser, samt att jag ansökt om studiemedel.

Men attans vad produktiv jag varit redan. Jag blir rent förtvivlad själv! I eftermiddag ska jag till världens bästaste Ida med och sno lite kläder. Det låter värre än det är, hon ska nämligen flytta och hon har bestämt sig för att alla hennes kläder inte får följa med så en del får flytta till Lysvik är tanken. Om det passar vill säga :) På tal om att passa så hoppas jag på de, för så litta som jag är nu har jag inte vart på länge. Tänk vad lite järnbrist och penicillin kan göra ;) Haha! Tur det för med sig något positivt iaf.

Vilket jävla skrytinlägg det vart, men heey jag är förbaskat duktig (bara jag vill)


[ta hand om det som betyder något]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar