16 januari 2013

Belönar mig själv!


Ja jag har pluggat.. :) Halkade även in på ellos och klickade hem lite nytt. För att belöna mig själv för att jag är lite duktig så blev det en ny;

Hihi, så ful att den blir fin! Har ju en men den är av fleece så den blir så förbaskat varm. Sen är den väldigt för stor med kunde fått plats med en till i ;) 

Ja sen blev det visst en ny BH med. :) Men den va på outlet så den kosta nästan inget alls. Ja och så ett par svarta stay-up och en strumpebandshållare. Har fått för mig att jag kanske ska använda mina klänningar så då behöver jag de ju. Märker ni nu att jag försvarar mitt inköp kan kanske va för att jag själv inte är så säker, har så sällan klänning men nu har jag fått en svart fin en så den ska användas. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar