22 januari 2013

Bra doktor!

Vart hos doktorn idag! Gillar honom skarpt (han gör som jag vill). Ska upp och ta prover imorgon, fastande. Det betyder att mina arma stackars mamma måste ha mig i sin bil utan att jag fått något kaffe. Tycker redan synd om henne! Om en vecka ska proverna va klara och de kommer att visa att jag fortfarande är väldigt låg i mitt järnvärde. Då kommer jag få järninfusioner :) Vilket jag nog tjatat hål i huvudet på doktorn om idag. [Han är så snäll och enkel att prata med, helt plötsligt tittar han på mig och säger; Du passar väldigt bra i mörkt hår, med dina blåa ögon ger det en väldigt fin kontrast. Inget som mig veterligen har med järn att göra :) Men komplimanger tar jag gärna ;)] Hade helst velat ha järnet direkt då jag läst att man då får "rätt" järnvärde på direkten. Men måste vänta en vecka så han har provsvaren. Men sen ska jag få det! :) Kan inte vänta, jag ska bli pigg och glad igen! Efter 2,5 år av trötthet. Har gått så länge med detta så jag glömt bort den jag var innan! Visst mår jag mycket bättre än för en månad sen nu när jag vet varför jag mått dåligt men tänk då när jag fått sprutan - jag kommer antagligen springa runt som en Duracellkanin hög på amfetamin och bara skratta! Tänk att vakna på morgonen och vara pigg. Att orka ge mina barn en glad och pigg mamma som orkar härja med dem. De kommer ju att må bättre då de märker att jag mår bättre med!  Jag längtar som bara den. 
Ni i min omgivning ska få se på fan, den Elin som jag vet finns någonstans inom mig som gjort lite gästspel på senare tid (tack vare en viss person bland annat) hon kommer att bli starkare. Jag kommer att reta gallfeber på er! Åhh jag vill! Helst igår :)


[ta hand om det som betyder något]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar