6 januari 2013

Kommer inte på nån käck rubrik, så håll till godo!

Vill inte va sjuk hostar och nyser mest hela tiden. Stinatrollet är förkyld i bôtt, jämt nu ser man mest snor i ansiktet på ungen. Astridtrollet verkar ha hämtat sig helt från feber och skit. De åker till pappa i eftermiddag så antar att jag kommer klappa ihop med feber och all himmelens helvete när jag bara har mig och tänka på. Mycket goare att ha trollen hos sig då har man alltid fullt upp, de börjar bli så stora. Pratar och strir så en annan får mindervärdeskomplex. :) Nya ord nästan varje dag så nu gäller det att tänka sig för vad man säger. Men än så länge är det bara Fan de har snappat upp ur min mycket stora "fula ord" vokabulär.

Men jag har inte tid för att bli sjuk, har en fullspäckad vecka framför mig. Mycket i skolan som ska göras och MASSA telefonsamtal som ska göras. Sen ska veckan avslutas på bästa tänkbara sätt men mer om det senare! ;)


[ta hand om det som betyder något]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar