20 januari 2013

De va att fan va trasiga!

Mycket riktigt fick jag bannor utav pappa angående jeansen :) Jag känner min pappa jag. Mamma kommenterade visst med, hon frågade om hon skulle tvätta dem. Jag känner min mamma med, hon vill bara tvätta kläder hon egentligen kommer att slänga i panna. Så tack men nej tack lilla mor, jeansen eller mina blåa morfarsbrallor gömmer jag för dig :)

Söndag och barnen har åkt till sin pappa, saknar dem redan. Men kommer att sova sött och länge till morgonen. Är så tomt och ensamt här utan dem, tur katten finns så man har någon att prata med.

Kollar på hypnotisören nu, hade trott den skulle va bättre. Hoppades på det men tycker den är seg.
Hoppas böckerna till de nya kurserna kommer imorgon samt ringarna jag råkade beställa ;)

[ta hand om det som betyder något]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar