7 januari 2013

Tankspridd, förströdd, disträ ja välj en! :)

Plugga, plugga och plugga! Det är det meningen att jag ska göra nu, borde finnas program på datorn så man kan blockera andra sidor så man inte blir så distraherad! Kanske skulle uppfinna det? Sätter mig och läser och det går faktiskt bra, sedan utan att jag märkt det är Facebook öppet, hur hände de liksom huxflux? Fastnar ett tag för att sen komma på min fadäs och klicka mig rätt igen. 10-15 minuter senare är jag där igen! Skumt nästan lite skrämmande när man tänker efter! Ha och nu hamnade jag visst här med fast det var lite mer medvetet för att ta upp detta problemet och för att komma med ett konstaterande.
Det är mycket roligare att skriva på datorn om man har snygga naglar, så det var distraktionen innan jag hamna på Facebook ;)
Men nu är naglarna snygga, kaffekoppen uppfylld och jag är ny pinkad så nu ska jag väl klara av att skriva lite?

Äsch går ut och tar en ryk innan ;) 


[ta hand om det som betyder något] 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar