7 januari 2013

Elin jag älskar dig!

Ibland älskar jag mig själv något så ofattbart mycket. Det kan vara enkla saker som bara får mig att vilja kyssa mig själv. 
Som i morse när jag vaknade och gick ner i trappan och det luktade nybryggt kaffe. Jamen Elin, hur bra är du inte? Blev nästan tårögd och alldeles varm inombords utav omtanken jag visar mig själv.
Iofs laddade jag apparaten (en av få som inte har någon namn - än) igår kväll innan jag la mig. Men ändå, nybryggt kaffe!! Små handlingar som visar mig själv att jag tänker på mig, att jag tänkte igår att stackars lilla jag som inte mår helt hundra är värd gott nybryggt kaffe till morgonen.

Det mina vänner, det är kärlek det! 


Ja riktigt så såg de inte ut men så det kändes ;) 

[ta hand om det som betyder något]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar